Квест - пригодницька гра.
Раніше у літературі та міфології поняття «квест» означало, як спосіб побудови сюжету: подорож героїв, щоб досягти певну мету, шляхом подолання різних труднощів.
Ось, наприклад, всім відомий «Міф про 12 подвигів Геракла». Геракл - головний герой, виконує 12 подвигів, щоб добитися великої слави, здобути безсмертя, пам'ять у віках. Ще один сучасний літературний твір, приклад квесту роман-епопея "Володар кілець" англійського письменника Дж.Р.Р. Толкіна.
Здійснивши подорож веб-квестом ви дізнаєтеся, що таке алгоритм, познайомитеся з його історією, з мовами програмування. Пройшовши Веб-квест, ви зможете отримані знання використати для створення програм.
У повсякденному житті ми завжди плануємо свої дії: встаємо, одягаємося, умиваємося, снідаємо, йдемо з дому до школи. У науці інформатика такий план дій називається алгоритмом.
Завдання
Щоб подорожувати веб-квестом, потрібно спочатку вибрати для себе «роль», і будете виконувати по ній запропоновані завдання.
"Ролі": учений-історик; досвідчений журналіст; кваліфікований програміст.
Ви вибрали роль, ознайомтеся із завданням, яке будете виконувати. Підсумок вашої роботи – презентація.
Учений-історик:
Завдання:
Завдання:
1. Історія появи терміну «Алгоритм», «Програма».
2. Історична довідка про перших програмістів.
Форма звіту: презентація.
Досвідчений журналіст
Завдання:
Завдання:
1. Знайти інформацію про мову програмування Ада.
2. Гейб Ньюелл - програміст сучасності.
Форма звіту: презентація.
Форма звіту: презентація.
Програміст
Завдання:
Завдання:
1. Алгоритм, його властивості.
2. Мова програмування, класифікація мов програмування.
2. Мова програмування, класифікація мов програмування.
Форма звіту: презентація.
Немає коментарів:
Дописати коментар