Сторінки

Веб-квест "Подорож у країну Алгоритмів"

     Квест - пригодницька гра. Раніше у літературі та міфології поняття «квест» означало, як спосіб побудови сюжету: подорож героїв, щоб досягти певну мету, шляхом подолання різних труднощів. 

Ось, наприклад, всім відомий «Міф про 12 подвигів Геракла». Геракл - головний герой, виконує 12 подвигів, щоб добитися великої слави, здобути безсмертя, пам'ять у віках. Ще один сучасний літературний твір, приклад квесту роман-епопея "Володар кілець" англійського письменника Дж.Р.Р. Толкіна. 
     Здійснивши подорож веб-квестом ви дізнаєтеся, що таке алгоритм, познайомитеся з його історією, з мовами програмування. Пройшовши Веб-квест, ви зможете отримані знання використати для створення програм. 
     У повсякденному житті ми завжди плануємо свої дії: встаємо, одягаємося, умиваємося, снідаємо, йдемо з дому до школи. У науці інформатика такий план дій називається алгоритмом. 
Завдання 
    Щоб подорожувати веб-квестом, потрібно спочатку вибрати для себе «роль», і будете виконувати по ній запропоновані завдання. 
     "Ролі": учений-історик; досвідчений журналіст; кваліфікований програміст. 
     Ви вибрали роль, ознайомтеся із завданням, яке будете виконувати. Підсумок вашої роботи – презентація. 
Учений-історик: 
Завдання: 
     1. Історія появи терміну «Алгоритм», «Програма». 
     2. Історична довідка про перших програмістів. 
                Форма звіту: презентація. 
Досвідчений журналіст
Завдання: 
     1. Знайти інформацію про мову програмування Ада.
     2. Гейб Ньюелл - програміст сучасності.
           Форма звіту
: презентація. 
Програміст 
Завдання: 
     1. Алгоритм, його властивості.
     2. Мова програмування, класифікація мов програмування.
           Форма звіту: презентація. 

Немає коментарів:

Дописати коментар