Сторінки

5 клас Алгоритми та виконавці



      5 клас Тема №4 "Програмування"


    1. Підготуйся до вивчення нової теми та прийми участь у грі з програмування під назвою "Година коду". Для цього перейди за цим посиланням - "Година коду". Після завершення гри зроби фото свого сертифікату та виклади його на Дошці оголошень.
Тема 1 
     1. Виконай інтерактивні вправи:
А) Посади дерево 
Б) Алгоритм 1 
В) Алгоритм 2 
     2. Виконай вправу: 
     3. Дай в зошиті відповіді на запитання
А) Що таке алгоритм? Наведіть приклади алгоритмів із власного життя й навчання.
Б) Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
     4. Відгадай ребус
Тема 2 
     1. Онлайн середовище blockly-games (головоломка та лабіринт) 
     2. Виконай вправу
     3. Онлайн середовище Scratch 
     4. Виконай інтерактивні вправи
А) Вікно програми 
     5. Проект «Герб»
     6. Відгадай ребус
     7. Запиши в зошиті назви комп'ютерних середовищ для виконання алгоритмів.
Тема 3 
     1. Виконай інтерактивні вправи
А) Групи команд 
Б) Істинні чи хибні 
     2. Проект «Команди для Рудого кота» (завдання виконується тільки на уроці)
     3. Дай в зошиті відповідь на запитання:
Які ви знаєте типи алгоритмів?
Тема 4 
     1. Проект «Моя літера» - "Склади програму побудови першої літери власного імені".

     2. Відгадай ребус
Тема 5 
     1. Проект «Втечи від краба»
     2. Дай в зошиті відповідь на запитання:
Які ситуації у твоєму повсякденному житті можна описати за допомогою циклів? Наведи приклади.
Тема 6 
     1. Виконай вправу «Прибулець»
     2. Проект «Манеж»

     3. Проект «Кульки»
     4. Виконай вправу «Художник» 
     5. Проект «Квадрат»
     6. Проект «Коло»
     7. Відгадай ребус

Тема 7 
     1. Проект «Літаюча кулька»
Тема 8 
     1. Проект «Балерина» 
     2. Проект «Привид» 
     3. Проект «Переміщення» 
     4. Відгадай ребус 
     5. Дай у зошиті відповідь на запитання:
Назви приклади алгоритмів з розгалуженням з повсякденного життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар