
5 клас Тема №4 "Програмування"
1. Підготуйся до вивчення нової теми та прийми участь у грі з програмування під назвою "Година коду". Для цього перейди за цим посиланням - "Година коду". Після завершення гри зроби фото свого сертифікату та виклади його на Дошці оголошень.

Тема 1
1. Виконай інтерактивні вправи:А) Посади дерево
Б) Алгоритм 1
В) Алгоритм 2
2. Виконай вправу:
3. Дай в зошиті відповіді на запитання
А) Що таке алгоритм? Наведіть приклади алгоритмів із власного життя й навчання.
Б) Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
4. Відгадай ребус

Тема 2
1. Онлайн середовище blockly-games (головоломка та лабіринт) 2. Виконай вправу
3. Онлайн середовище Scratch
4. Виконай інтерактивні вправи
А) Вікно програми
5. Проект «Герб»
6. Відгадай ребус
7. Запиши в зошиті назви комп'ютерних середовищ для виконання алгоритмів.

Тема 3
1. Виконай інтерактивні вправиА) Групи команд
Б) Істинні чи хибні
2. Проект «Команди для Рудого кота» (завдання виконується тільки на уроці)
3. Дай в зошиті відповідь на запитання:
Які ви знаєте типи алгоритмів?

Тема 4
1. Проект «Моя літера» - "Склади програму побудови першої літери власного імені".2. Відгадай ребус

Тема 5
1. Проект «Втечи від краба»2. Дай в зошиті відповідь на запитання:
Які ситуації у твоєму повсякденному житті можна описати за допомогою циклів? Наведи приклади.

Тема 6
1. Виконай вправу «Прибулець» 2. Проект «Манеж»
3. Проект «Кульки»
4. Виконай вправу «Художник»
5. Проект «Квадрат»
6. Проект «Коло»
7. Відгадай ребус

Тема 7
1. Проект «Літаюча кулька»
Тема 8
1. Проект «Балерина» 2. Проект «Привид»
3. Проект «Переміщення»
4. Відгадай ребус
5. Дай у зошиті відповідь на запитання:
Назви приклади алгоритмів з розгалуженням з повсякденного життя.























Немає коментарів:
Дописати коментар