
Тема №3. "Програмування"
1. Підготуйся до вивчення нової теми та прийми участь у грі з програмування під назвою "Година коду". Для цього перейди за цим посиланням - "Година коду". Після завершення гри зроби фото свого сертифікату та виклади його на Дошці оголошень.

Тема 1
1. Онлайн середовище blockly-games (головоломка та лабіринт) 2. Виконай вправу
3. Онлайн середовище Scratch
4. Виконай інтерактивні вправи
А) "Вікно програми"
Б) "Алгоритм"
5. Проект «Герб»
6. Відгадай ребус
7. Запиши в зошиті відповіді на запитання:
А) Які властивості має спрайт?
Б) Які властивості має об'єкт Сцена?
В) Як можна створити новий спрайт у середовищі Scratch?

Тема 2
1. Виконай інтерактивні вправи:А) "Новий проект"
Б) "Групи команд"
В) "Істинні та хибні"
2. Проект «Команди для Рудого кота» (виконується тільки на уроці)
3. Дай в зошиті відповіді на запитання
А) Які ви знаєте типи алгоритмів?
Б) Наведіть зі свого життя приклад лінійного алгоритму, приклад алгоритму з повторенням та приклад алгоритму з розгалуженням.

Тема 3
1. Виконай проект «Три кола» 2. Відгадай ребус

Тема 4
1. Програмне середовище "blockly-games" 2. Виконай вправи

Тема 5
1. Проект «Втечи від краба» 2. Проект «Кулька»
3. Проект «Кольорові лінії»

Тема 6
1. Виконай вправу «Прибулець» 2. Проект «Манеж»
3. Виконай вправу «Художник»
4. Проект «Квадрат»
5. Проект «Коло»
6. Проект «Кіт художник»
7. Відгадай ребус

Тема 7
1. Проект «Балерина» 2. Проект «Привид»
3. Проект «Переміщення»
4. Відгадай ребус
Повторення

Немає коментарів:
Дописати коментар