Сторінки

6 клас Об'єкти та їх властивості



      Тема №3. "Програмування"


     1. Підготуйся до вивчення нової теми та прийми участь у грі з програмування під назвою "Година коду". Для цього перейди за цим посиланням - "Година коду". Після завершення гри зроби фото свого сертифікату та виклади його на Дошці оголошень.
Тема 1
     1. Онлайн середовище blockly-games (головоломка та лабіринт)
     2. Виконай вправу
     3. Онлайн середовище Scratch
     4. Виконай інтерактивні вправи
А) "Вікно програми"
Б) "Алгоритм"
     5. Проект «Герб»
     6. Відгадай ребус
     7. Запиши в зошиті відповіді на запитання:
А) Які властивості має спрайт?
Б) Які властивості має об'єкт Сцена?
В) Як можна створити новий спрайт у середовищі Scratch?
Тема 2
     1. Виконай інтерактивні вправи:
А) "Новий проект"
Б) "Групи команд"
В) "Істинні та хибні"
     2. Проект «Команди для Рудого кота» (виконується тільки на уроці)
     3. Дай в зошиті відповіді на запитання
А) Які ви знаєте типи алгоритмів?
Б) Наведіть зі свого життя приклад лінійного алгоритму, приклад алгоритму з повторенням та приклад алгоритму з розгалуженням.
Тема 3
     1. Виконай проект «Три кола» 
     2. Відгадай ребус
Тема 4
     1. Програмне середовище "blockly-games"
     2. Виконай вправи


Тема 5
     1. Проект «Втечи від краба» 
     2. Проект «Кулька» 
     3. Проект «Кольорові лінії» 
Тема 6
     1. Виконай вправу «Прибулець»
     2. Проект «Манеж» 


     3. Виконай вправу «Художник»
     4. Проект «Квадрат»

     5. Проект «Коло»

     6. Проект «Кіт художник»

     7. Відгадай ребус
Тема 7
     1. Проект «Балерина» 

     2. Проект «Привид» 

     3. Проект «Переміщення»

     4. Відгадай ребус 

     Повторення














Немає коментарів:

Дописати коментар