Сторінки

Алгоритми та виконавці. 1-8 теми. 5 клас.

   Розділ 1: "Програмування" 

Тема №1-2 «Вступ. Алгоритми та виконавці» 

     1. Виконай завдання:
     2. Пригадай основні правила поводження в кабінеті інформатики. Наприклад:
     3. Зверни увагу:
     План - заздалегідь визначений порядок дій для досягнення певної мети.
     Інструкція - план, що складається зі спонукальних речень.
     Алгоритм - точний порядок дій, завдяки якому ми досягаємо необхідного результату. Дії алгоритму називають командами або кроками.
     Важливим в алгоритмі є порядок виконання дій. Якщо в алгоритмі переплутати порядок дій, то в результаті ми ніколи не отримаємо бажаний результат.
     4. Виконай вправу:
     5. Інтерактивні вправи:
Вправа 1 "Посади деревце" 
Вправа 2 "Склади алгоритми" 
Вправа 3 "Приготуй борщ" 
Вправа 4 "Копіювання файлів"
     6. Зверни увагу:
     Список команд, які розуміє виконавець називають системою команд. Місце, де виконавець може опрацьовувати команди називають середовищем виконання.
     7. Виконай домашнє завдання, розгадавши ребуси:
1

Тема №3 «Середовища програмування. Види алгоритмів. Лінійні алгоритми» 

     1. Повтори:
Виконай інтерактивну вправу №5 "Будь обережним"
Виконай завдання:
Виконай інтерактивну вправу №6 "Хто за що відповідає"
     2. Зверни увагу:
     Список команд, які розуміє виконавець називають системою команд.
     Місце, де виконавець може опрацьовувати команди називають середовищем виконання.
     Якщо алгоритм виконується за допомогою комп’ютера, то його записують спеціальною мовою. Цей запис називають програмою. Середовищ виконання (створення) програм (алгоритмів) існує досить багато.
     2. Виконай вправу (головоломка та лабіринт):
blockly-gam
     3. Зверни увагу:
     Прикладом іншого комп'ютерного середовища виконання алгоритмів є Скретч.
     Програма складається з блоків-команд, які можна переносити мишкою. Важливо слідкувати за тим, якому спрайту задаються команди. Всі команди поділені на групи різних кольорів. Після складання програми починаємо виконання, натиснувши на зелений прапорець. Кожен спрайт має різні образи – трохи змінений зовнішній вигляд.
     4. Виконай завдання "Герб":
Готовий проект можна побачити тут – «Герб» 
     5. Зверни увагу:
     Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч, називають проектами.
     Кожен проект містить в собі: - зображення виконавців (спрайтів) алгоритму; - фон сцени на якій відбуваються події з виконавцями; - програмний код, який складається із запропонованих у середовищі команд.

     2. Виконай завдання «Команди Рудого кота»:
     7. Виконай завдання "Кульки":
Переглянути проект можна тут - «Кулька» 
     8. Домашнє завдання:
     - завантажити завдання на сайт для перевірки вчителем;
     - розгадайте ребуси:

Тема №5 «Алгоритми з розгалуженням» 

     1. Повтори та виконай інтерактивні вправи та завдання:
Вправа 7 "Групи команд" 
Вправа 8 "Яка група"
Вправа 9 "Перевір себе"

     2. Зверни увагу:
     При розв'язуванні задач у школі та в повсякденному житті часто користуються алгоритмами з розгалуженням, які передбачають виконання різних дій залежно від істинності чи хибності деякого висловлювання, вказаного в умові.
     Наприклад, алгоритм переходу дороги по пішохідному переходу, який регулюється світлофором: якщо горить зелене світло, слід переходити дорогу, в іншому разі — слід зупинитися перед пішохідним переходом. Алгоритмом з розгалуженням також можна вважати алгоритм здійснення дзвінка з мобільного телефону.
     Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання, називається розгалуженням.
      4. Виконай завдання "Рудий кіт":
Переглянути проект можна тут - «Рудий кіт» 
     5. Домашнє завдання:
     - завантажити проект на сайт для перевірки вчителем;
     - розгадай ребус.

Тема №6-7 «Створення та реалізація алгоритмів» 

     1. Практична робота №1 «Літера»:
Переглянути проект можна тут - «Літера» 
     2. Практична робота №2 «Привид» 
Готовий проект можна побачити тут – "Привид"
     3. Домашнє завдання:
     - завантажити практичні роботи на сайт для перевірки вчителем.

Тема №8 «Контрольна робота (тематичне оцінювання)» 

     1. Перевір виконання практичних завдань за допомогою "Електронного щоденника" у нас на сайті.
     2. Дай відповіді на запитання, перейшовши за посиланням: "Тест для тем 1-7"
     3. Виконай при потребі практичне завдання, яке отримаєш у вчителя на уроці.

     Увага!

     Завдання будуть оприлюднені для виконання після завершення вивчення тем 1-7. Про це буде повідомлено вчителем на уроці.

Додаткові завдання до тем №1-7

     1. Інтерактивні вправи:
Вправа "Оператори"
Вправа "На острові"

Немає коментарів:

Дописати коментар