Сторінки

Об’єкти та їх властивості. Тема 1-8. 6 клас.

Тема №1-3 «Об’єкти та їх властивості. Алгоритми»
     1. Виконай завдання:

     2. Пригадай основні правила поводження в кабінеті інформатики. Наприклад:
     3. Зверни увагу:
     Об’єкти – це предмети, явища і процеси, які реально існують і розглядаються як єдине ціле.
     Властивості – це відомості про об’єкт, за якими його можна охарактеризувати.
     4. Виконай вправи:
     5. Зверни увагу:
     Алгоритм - точний порядок дій, завдяки якому ми досягаємо необхідного результату. Дії алгоритму називають командами або кроками. Важливим в алгоритмі є порядок виконання дій. Якщо в алгоритмі переплутати порядок дій, то в результаті ми ніколи не отримаємо бажаний результат.
      6. Інтерактивні вправи:
Вправа 1 
     7. Зверни увагу:
     Якщо алгоритм виконується за допомогою комп’ютера, то його записують спеціальною мовою. Цей запис називають програмою. Програма складається з блоків-команд, які можна переносити мишкою. Важливо слідкувати за тим, якому спрайту задаються команди. Всі команди поділені на групи різних кольорів. Після складання програми починаємо виконання, натиснувши на зелений прапорець.
     8. Інтерактивні вправи:
Вправа 2 
     9. Виконай завдання «Голодна мавпочка»:
Переглянути проект можна тут - Проект-гра «Голодна мавпочка» 
     10. Виконай завдання «Команди Рудого кота»:
     11. Домашнє завдання:
- завантажити проект на сайт для перевірки вчителем.

Тема №4-5 «Створення програм» 

     1. Практична робота №1 «Лови яблука»:
Переглянути проект можна тут - Проект-гра «Лови яблука» 
     2. Практична робота №2 «Нагодуй краба»:
Переглянути проект можна тут - Проект-гра «Нагодуй краба» 
     3. Домашнє завдання:
- завантажити проекти на сайт для перевірки вчителем.

Тема №6 «Події та їх опрацювання. Створення програм» 

     1. Зверни увагу:
     З нами та з усіма навколишніми предметами постійно відбуваються певні події. А внаслідок цих подій в багатьох випадках змінюються властивості об’єктів. Події бувають достовірні, випадкові, неможливі.
     Під час виконання програмного проекту Scratch зі спрайтами теж можуть бути пов'язані події, опрацювання яких приведе до змінення значень властивостей об'єктів. Події приводять до змінення значень властивостей спрайта - положення, розміру, кольору …
     2. Виконай завдання «Робожук»
Переглянути проект можна тут – «Робожук»

     3. Практична робота №3 "Ракета" 
Готовий проект можна побачити тут – "Ракета"
     4. Домашнє завдання:
 - завантажити проект на сайт для перевірки вчителем.

Тема №8 «Контрольна робота (тематичне оцінювання)» 

     1. Перевір виконання практичних завдань за допомогою "Електронного щоденника" у нас на сайті.
     2. Дай відповіді на запитання, перейшовши за посиланням: "Тест для тем 1-7"
     3. Виконай при потребі практичне завдання, яке отримаєш у вчителя на уроці.

     Увага!

     Завдання будуть оприлюднені для виконання після завершення вивчення тем 1-7. Про це буде повідомлено вчителем на уроці.

Немає коментарів:

Дописати коментар